.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض هیات کشتی مازندران به داوری فینال

 شمال نیوز: رییس هیات کشتی استان مازندران با اعتراض نسبت به قضاوت نادرست داور فینال مسابقه کمیل قاسمی با پرویز هادی، گفت: غرض ورزی داور مسابقه سبب شد تا حق به حقدار نرسد.

اصغر ثمربخش در گفت‌وگو با ایسنا، با مثبت ارزیابی کردن سطح مسابقات انتخابی و کیفیت بالای این رقابت‌ها، تصریح کرد: برگزاری رقابت‌های انتخابی حرکت ارزشمند و قابل توجهی بود که شخص رسول خادم از زمانی که ریاست فدراسیون را برعهده گرفته است، نسبت به آن پافشاری داشت. از طریق همین انتخابی‌هاست که هیچ کشتی گیری برای پوشیدن دوبنده تیم ملی پشت خط نمی‌ماند. البته این گونه انتخابی‌ها زمانی مثمرثمر خواهد بود که شرایط از هر نظر به ویژه در بخش داوری‌ها به درستی انجام شود تا حق هیچ کشتی گیری برای پوشیدن دوبنده تیم ملی پایمال نشود.

وی اضافه کرد: هر چند چینش داوران در این مسابقات بر اساس رای و نظر کمیته‌ داوران فدراسیون بود، اما از یک ماه و نیم پیش به رییس کمیته‌ داوران فدراسیون اعلام کرده بودیم که به دلیل مشکلاتی که زنگنه (داور فینال مسابقه کمیل قاسمی با پرویز هادی ) برای کشتی مازندران ایجاد کرده بود، در فینال مسابقه از وی برای قضاوت استفاده نکنند، اما بر خلاف انتظار دوباره وی به عنوان رییس تشک منصوب شده بود و حق کمیل قاسمی بی‌دلیل پایمال شد. این گونه رفتارها برای جامعه کشتی و به ویژه جایگاه شخص رسول خادم درست نیست، چون رقابت‌های انتخابی برگزار می‌شود تا عملکرد و وضعیت کشتی‌گیر در برابر کشتی‌گیر دیگر مشخص شود نه این که کشتی‌گیر در تشک با داور مسابقه کشتی بگیرد.

ثمربخش خاطر نشان کرد: با وجود این که قبل از شروع رقابت‌های انتخابی از کمیته‌ داوران فدراسیون درخواست کردیم که آقای زنگنه را به عنوان رییس تشک کشتی‌گیران مازندران منصوب نکنند، اما نمی‌دانم چه مسائلی پشت پرده بوده است که فدراسیون بر این حضور پافشاری دارد، به هر حال امیدوارم رسول خادم نسبت به کمیته‌ داوران و بعضی افراد این کمیته‌ تعمق بیشتری داشته باشد تا هیچ داوری با غرض ورزی کار خود را پیش نبرد.

رییس هیات کشتی استان مازندران خاطر نشان کرد: در این باره نامه اعتراض آمیزی را به شخص رسول خادم نوشتم و درخواست بازبینی فیلم رقابت پرویز هادی با کمیل قاسمی را کردم تا با حضور کارشناسان این فیلم مجددا بررسی و مورد بازبینی قرار بگیرد تا حق به حقدار برسد.

ثمربخش در پایان تاکید کرد: رسول خادم باید نسبت به افراد حاضر در کمیته‌ داوران دقت عمل بیشتری داشته باشد تا در آینده مشکلاتی برای فدراسیون و خود وی پیش نیاید ، چون اگر قرار باشد در هر رقابتی داوران با غرض ورزی کار خود را پیش ببرند، فدراسیون دچار چالش خواهد شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.